• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Verzenden

Je hebt iets besteld. Nu moet het nog afgeleverd worden. Het ontvangen van je bestelling is het leukste moment!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als je doordeweeks besteld, wordt de bestelling de volgende dag al naar je verzonden. Voor bestellingen op vrijdag geldt dat ze op maandag worden verstuurd.

Je neemt natuurlijk niet de hele dag vrij om vervolgens bij de brievenbus te gaan zitten. Wanneer zou het pakket komen? Niet meer van deze tijd en erg vervelend. Dat snappen wij ook. Op het moment dat de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je per mail een track & trace code. Met deze track & trace code kun je de zending volgen. Op de dag van levering wordt ook een indicatie van het bezorgmoment vermeld.

Het bezorgmoment komt mij niet uit. Kan ik dit aanpassen?

Onze vervoerder TransMission maakt de planning voor de bezorging van pakketten. Wij kunnen helaas geen invloed uitoefenen op het moment dat ze langskomen om je bestelling af te leveren.
Komt het bezorgmoment niet uit? Je kunt dan contact opnemen met TransMission om een ander bezorgmoment af te spreken.

Ik was niet thuis om het pakket in ontvangst te nemen, wat nu?

Als je pakket de eerste keer niet afgeleverd kan worden, dan biedt TransMission de zending gratis opnieuw aan.  Je ontvangt een kaart in de bus met het verzoek om binnen 5 dagen contact op te nemen om een nieuwe afleverafspraak te maken. Als je binnen die termijn geen nieuwe afspraak maakt, ontvangen wij de levering retour. Voor het opnieuw verzenden van je pakket zijn wij genoodzaakt de transportkosten nogmaals in rekening te brengen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten als het product niet op voorraad is?

Veel van onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Over het algemeen worden onze producten daarom razendsnel bij jou thuis afgeleverd. Mocht het product toch niet uit voorraad leverbaar zijn, dan staat er bij het artikel aangegeven wat de aangepaste levertijd is of ontvang je hierover zo snel mogelijk bericht.

Rekenen jullie bezorgkosten?

Voor de bezorging betaal je bij ons niets bij een bestelling vanaf 120 euro. Bij een order onder de 120 euro rekenen wij 10 euro bezorgkosten.


Retourneren

Mocht het zo zijn dat je het bestelde product toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, dan kun je ons binnen 60 dagen na ontvangst van je bestelling, zonder opgaaf van reden en extra kosten, laten weten dat je een artikel retour wilt sturen.

Dit kun je doen door een mail te sturen naar: klantenservice@andrs-living.nl. Wij zullen dan aan onze vervoerder doorgeven dat je jouw bestelling wilt terugsturen en jou via de mail op de hoogte brengen van de vervolgstappen.

Hoe werkt het als ik iets terug wil sturen?

Binnen 60 dagen na ontvangst van een artikel, kun je ons laten weten dat je een product wilt retourneren. Hoewel het niet verplicht is ons te melden wat de reden van het retour is willen wij natuurlijk graag van onze klanten leren en zijn wij altijd benieuwd waarom u liever van uw aankoop afziet.

Voordat je iets terug stuurt, ontvangen wij graag per mail je verzoek om je aankoop te retourneren, onder vermelding van het ordernummer en je naam. Dit kan ook door middel van een ingevuld retourformulier (PDF formaat). In het geval van schade of een klacht ontvangen wij hiervan aanvullend graag foto’s. Na het melden van je verzoek tot retour, ontvang je van ons binnen 24 uur verdere informatie over het retourneren van je bestelling.

Hoe kan ik de retourzending aanbieden?

Op het moment dat de retourzending bij ons bekend is, kun je een afspraak maken met onze vervoerder TransMission voor het ophalen van het pakket.

Wij vragen je ervoor te zorgen dat artikelen voor verzending goed worden verpakt. Het liefst in de originele verpakking. Op die manier wordt schade tijdens het transport voorkomen. Als producten beschadigd zijn of gebruikerssporen vertonen, behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je bestelling retour hebben ontvangen, wordt het totale retourbedrag zo snel mogelijk aan je terug betaald. Wij betalen je uiterlijk 60 dagen nadat wij je retour hebben ontvangen terug. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat jij hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling. Heb je betaald via Afterpay? Dan laten wij hen weten dat de bestelling retour is gekomen.

Wat zijn de kosten voor een retour zending?

Voor het retourneren van bestellingen worden geen (verzend)kosten gerekend.

Wat staat er in onze algemene voorwaarden over retourneren?

Het volgende stuk tekst is gekopieerd uit onze algemene voorwaarden:

Artikel 6 – Herroepingsrecht

Bij producten:

  1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 60 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
  2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
    1. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
    2. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
    3. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.

Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:

  1. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende minimaal 60 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
  2. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.

Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:

  1. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
  2. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 60 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.